Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer SPH-10BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

johan 18-05-2019

veel radio voor weinig

Geschreven voor: Pioneer SPH-10BT

Leuke radio met weinig poespas. De app die er bij hoort vind ik niet zo geweldig, maar met android auto werkt het super. Op de radio zit geen aan uit knop. De telefoonhouder is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• goede telefoonhouder
  • weinig overbodige knoppen
  • verlichting niet te fel en kleuren instelbaar

Minpunten

• slecht verwijderbaar front.
  • mechaniek front snel stuk
  • front onhandig te plaatsen/verwijderen

pauloort 05-03-2019

Een heel aparte radio

Geschreven voor: Pioneer SPH-10BT

Ik heb deze radio gekocht nadat ik op youtube enkele reviews had gezien en dit was precies wat ik wil. de radio speelt perfect, de zenders worden goed gevonden zelfs in mijn 15 jaar oude Alfa met de antenne in de achterruit. zeer veel mogelijkheden om de muziek naar je eigen smaak in te stellen, een 31 bands equalizer is misschien wat overkill, maar werkt heel goed. ook de presets zijn tof. via de app is het helemaal makkelijk om te telefoneren, navigatie, spraakbesturing alles werkt zoals het moet.
ik raad iedereen aan om op youtube deze radio te zoeken en de video te bekijken, dat is duidelijker dan wat ik kan vertellen
de bijgeleverde gebruiksaanwijzing is wat summier maar op de website van pioneer is een zeer uitgebreide handleiding te vinden ook in het nederlands.
het koppelen met bleutooth was wel eens kunstje met mijn Nokia 8 maar is toch gelukt.
verder staat in de gebruiksaanwijzing niet goed wat te doen met problemen, daarvoor moet je echt de website raadplegen. bij mij ging de radio n.l. niet uit. en op de gebruiksaanwijzing van de Pioneer website staat dat je voor de eerste in gebruik name de radio moet resetten. nadat ik dat had gedaan werkt hij perfect.
wel de app downloaden, die is echt nodig voor alle functies.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • handsfree bellen
  • navigatie
  • wel alles via de app op je telefoon

Minpunten

• zonder smartphone kun je niet veel
  • gebruiksaanwijzing te summier